یوان اشپیگل مدیرعامل اسنپ چت به تازگی به سرمایه گذاران این شرکت اعلام کرده میزان بازدید ویدیوها در این شبکه اجتماعی به اندازه تعداد ویدیویی که هر روز در فیس بوک تماشا می شود رسیده است. براساس اظهارات اشپیگل، به نظر می رسد که میزان بازدید روزانه ویدیوها در اسنپ چت حالا از هشت میلیارد فراتر رفته باشد.
اگرچه انتظار می رود که میزان بازدید ویدیوها در فیس بوک از پاییز تا امروز افزایش یافته باشد، ولی ذکر این نکته ضروری است که فیس بوک این میزان بازدید را طی بازه زمانی طولانی بدست آورده، در حالی که اسنپ چت با رشد تصاعدی که طی ماه های اخیر داشته توانسته طی مدت بسیار کوتاهی به پای فیس بوک برسد. البته تجربه تماشای ویدیو در همه پلتفرم های ویدیوی آنلاین یکسان نیست. برای مثال، افرادی که به دنبال محتوای اورجینال و یا حتی موزیک ویدیو هستند یوتیوب را به عنوان انتخاب اول خود ترجیح می دهند.
این در حالی است که فیس بوک هنوز نتوانسته در زمینه ارائه محتوای اورجینال موفقیت چندانی کسب کند، و اسنپ چت هم با اینکه رویکردی کاملا متفاوت با یوتیوب دارد ولی مدتی است که شانس خود در این زمینه را هم امتحان می کند. هر کدام از این شبکه های اجتماعی مخاطبان خاص خود را دارند، ولی در حال حاضر این اسنپ چت است که با سرعت بیشتری از رقبای خود رشد می کند.